woensdag, februari 22, 2006

marketing voor jongeren is het spel meespelen

Vandaag interessant artikel gelezen. Binnen de dienstverlenende sector wordt marketing vaak als overbodig ervaren of als een geldverslindende machine aanzien. Als ik daarnaast lees dat de jeugd van nu (en dat is iedereen jonger dan 30) via zijn eigen kanalen (blogs, chats,..) informatie zoekt, afstemt,... rond een wens (dienst of product) dan ben ik er van overtuigd dat in veel dienstverlenende bedrijven die nieuwe drijfveer nog moet aangezwengeld worden.
Ook overtuigd dat marketing het anders zal moeten spelen? ... en ja, je mag antwoorden als je ouder dan 30 bent...

1 Comments:

At 08:40, Anonymous jansoonei said...

Aha, je hebt die site ook gevonden. Ik volg ook al een tijdje de nieuwe trends in marketing en ben ook 100% overtuigd dat de switch er komt van de huidige push naar meer en meer pull marketing. Mensen zoeken allerlei manieren om advertenties, spots,... weg te filteren. Mensen zien de banners zelfs niet meer op sites. De toekomst ligt in het open communiceren met je klant. Vertellen wat je passie en je expertise is. Dit zal hen meer overtuigen dan de volgende advertentie waarin jij zoveel beter bent. De mond aan mond en netwerktechnieken doen de rest. Deze zaken hebben nu al hun resultaten opgeleverd in bepaalde sectoren. De jongeren van nu zijn de consumenten van straks. Waar wachten we op?

 

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home