zondag, oktober 08, 2006

oorzaak misselijkheid blijkt uitslag verkiezingen


Bruin is niet echt mijn lievelingskleur.
Als modekleur kan ik er nog mee leven (al zal je er mij niet veel in zien) maar van het achterliggend gedachtengoed wordt je toch misselijk?
En toch zijn er veel mensen die er blijkbaar wel graten in zien. Begrijpen doe ik het niet. Hoe kan je zo dom, onvoorzichtig, egocentrisch, plat,... zijn?
Ik blijf er alvast misselijk van worden.
Dat de inhoud van deze post niet echt aansluit bij de onderwerpen waar ik meestal over bericht? Ik moet het erkennen, maar ik kan het niet laten.. Uiteindelijk is de uitslag niet goed voor de gezondheid... van onder andere Vlaanderen.

3 Comments:

At 20:39, Blogger tantieris said...

Heb je voor mij een medicijn ? Bruine koorts en bruine uitslag van de verkiezingsuitslagen. Misselijk en mottig !

 
At 00:10, Anonymous Anoniem said...

Proberen te begrijpen waarom die mensen zo stemmen, kan net helpen het te verdrijven

 
At 19:05, Blogger Ilse Jansoone said...

Ik begrijp zeker je frustratie en voel me ook zo allergisch tot bruin. Hoe dat ik hen ook probeer te begrijpen, wat ik nooit zal begrijpen is hoe het komt dat er geen alternatieven worden gegeven. Het is zo'n negatieve, nee-houding en hoe kan je daar nu voor kiezen?Ik heb er geen remedie tegen en vindt ook geen generisch alternatief ;-)

 

Een reactie posten

<< Home